11 Ocak 2009 Pazar

Sen hiç büyüme (You never grow up)



Canımın parçası kızım,

Büyüdüğünü izlemek çok keyifli olacak ama bir yandan da hiç büyümeni istemiyorum. Hep böyle çaresiz, etrafı keşfetmeye meraklı ama bir şey seçemeyen, mimikleriyle aslında bir şey anlatamayan ama son derece sevimli halinle kalmanı istiyorum. Üstündeki cennet kokusuyla, tombik yanaklarınla, bu ufacık halinle hep kollarımda kal ve ben seni ölünceye kadar hergün böyle seveyim.
Tabi ki imkansızı istiyorum.



İki deden de anneanen ve babaannen hatta nenen ve dayın senin için deli oluyorlar. Artık bizim evde tek konu sensin. Hele Levent dayının neredeyse hergün sırf seni görmek için bize gelmesi ve hevesle seni kucağına alması çok hoşuma gidiyor. İsmail deden seni incitmekten korkarak kucağına alıyor. Dinçer deden ise sana bayılıyor. Anneannen seni bir gün görmese özlüyor. Hepsinin bu duygularını gözlemlemek ve etrafında oluşan sevgi çemberini izlemek ise benim çok hoşuma gidiyor.


Gitgide büyüyorsun. Artık body'lerin yavaş yavaş küçülmeye başladı. Sanırım en geç bir aya bir üst bez numarasına geçeceğiz.

My daughter, the piece of my soul,

It is going to be a pleasure to watch you grow but on the other side I never want you to grow. Just remain like this;helpless, looking around with meaningless eyes, telling nothing with the mimics but extremely cute. I want you to stay in my arms forever with the perfume of heaven on your skin, pudgy cheeks, and little body so I can love you everytime.
But of course I am asking the impossible.

All of our parents are in love with you. All of our relatives are mad for you. There is a big cloud of love all around you protecting you from all the harm. It is so nice for me to watch people giving all their love to you.

You are growing up day by day. Your first clothes are getting smaller for you. I think at least in a mount we will be using size 2 diapers.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

baharcığım yarın bir ayını dolduruyorsun ne güzel sana sayısız aylar yıllar diliyorum sevgili anne babanla ve seni seven herkesle birlikte iyiki doğdun bize güzel düşünceler kaynağı oldun .seni çok seviyorum mis kokulu bebeğim .ba-ba-an-ne