18 Aralık 2008 Perşembe

Son 10 saat





Bebeğimizin gelmesine 10 saat kaldı. Ben tıpkı evlenirken olduğu gibi sakinim. Evlenirkende bir tek deftere imza atarken elim titremişti. Açıkçası yarın defteri gösterseler imzamı tanırmıyım bilmiyorum :) Öyle tahmin ediyorum ki yarın kızımı kollarıma alıncaya kadar aynı şekilde olacağım. Ama onu görünce mutluluktan ağlayacağıma da eminim :D

Yarın sabah 06:30'da Kadıköy Şifa Hastanesi'nda olacağız. Tahminimce saat 09:00 gibi ben kızımızı elimize almış olurum. Bilge de bir yarım saat sonra ayılınca onu görebilir.
Bebeğimizin odası hazır, şekerlerini aldık, kapı süsü hazır, doğum fotoğrafçımız Funda'yla da sözleştik. Geriye sabah 06:00'da İsmail babamların bizi alması ve hastaneye gitmemiz kalacak. Benim arabam tamirde.

Ondan sonrasını artık yarın ilk fotoğraflarla yazarım.

There is just 10 hours left for our baby's arrival. I am as calm as the day we got married. My hand only shaked when I was signing the book of marriage. Frankly, I am not sure if I can recognise my signature now :) . I guess that is how amy mood will be until the moment that I take my daughter in to my arms. But when I see her I am sure that I will cry the tears of happiness :)

We will be at the Kadıköy Şifa Hospital at 06:30. I guess I will be taking my daughter in my arms about 09:00. Bilge will see her like half an hour later after she recovered.
The room of our baby is ready, we bought the candies, the door tag is ready, we had the agrement with our baby fotographer Funda. The only thing left is that our father İsmail (Bİlge's father) is going to take us at 06:00 to the hospital.
My car is at the repairs.

I write the rest tommorow with the first fotographs attached.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Simdi aldim harika mujdenizi. Bahar kiziniza sizinle birlikte uzun, saglikli ve cok cok mutlu bir omur diliyorum. Evinizden nese ve cocuk kahkahalari eksik olmasin insallah.
Ece Kumkale

Unknown dedi ki...

BAHAR Bebek Hoşgeldin :)))

Annen, babanla, tüm sevenlerin ve seveceklerinle bir ömür boyu mutlu, sağlıklı ve güzel bir hayat yaşamanı dilerim....

Seni görmek için can atıyorum :)

Sevgiler...

ASLI ÜZEL