19 Aralık 2008 Cuma

Baharımız doğdu


En sonunda Bahar geldiiiii ! Kendi kızım diye söylemiyorum (ama telefonda bunu herkese söylüyorum) gerçekten çok güzel bir bebek olarak doğdun kızım. Minicik bir burnun, tırnakların ve alnında saçları var :) Ayrıca gözlerin etrafta durmadan dolaşıyor ve koca seslisin. Ama annenin yanına gelince sakinleşiyorsun.

Seni ilk gördüğümüzde hepimiz ağladık. Ben İsmail dedene (hastanenin önünde, dışarıda bekliyordu) haberi verirken mutluluktan ağladım. Sonra anneni odaya getirdiler. Sağlıklı olduğuna emin olduktan sonra kendimi tamamen bırakıp üzerimdeki tüm stresi gene ağlayarak attım. Çünkü hem sana hem de annene bir şey olacak diye ödüm kopuyordu. Bilirsin baban sakin bir adamdır ama böyle anlarda insan bir yere kadar dayanabiliyor.

Senin hayatımıza katıldığını şu anda tam olarak anlayabilmiş değilim. Daha çok bir hayal dünyasında gibiyim. Saatler geçtikçe sana alışıyorum. Baban gibi doğuştan sinirlisin :) Ememeyince hemen kızıyorsun.

Seni izlemek çok güzel. O kadar güzelsinki sana bakmaya doyamıyorum.

Seni yetiştirmek, her anında yanında olmak ve büyüdüğünü görmek çok keyifli olacak.

Baba olmak çok güzel.

Bilge'den bir çocuk sahibi olmak ise bambaşka bir mutluluk.

Dilerim ailemizin bu mutluluğu her zaman aynı kalır.


Seni çok seviyorum.

10 yorum:

Canan Kuş dedi ki...

Hayırlı olsun Burak'cım.

Allah, analı,babalı,büyükanneli,dedeli,halalı,teyzeli,amcalı,dayılı..güzel şanslı büyütsün. Ailenin mutluluğu kat ve kat artsın :)

Sevgiler.

Canan Kuş

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş Bahar valla Burak, senin kızın diye söylemiyorum =) Nasıl bir yanak tombikliğidir o? Ayrıca kafasındaki bereye de bayıldım =) Yarın gelince mıncırabilicez mi şimdi, atem tutem ben seni yapabilicez mi =)

Levent dedi ki...

valla ben de yegenim diye soylemiyorum ama cok tatli bir sey gercekten. zaman nasil da geciyor. cocukken bilgeyi kizdirmak icin bebeklerini alip saklardim. simdi gercek bir bebegi var ve inanilmaz güzel.

ikinizi de yürekten kutluyorum. allah anali babali, saglikli, mutlu büyütsün.

dayisi Levent

hande dedi ki...

9 aydir bekledigim gun en nihayetinde geldi, en sonunda hala oldum :-))))) allahım ne kadar şeker bişey bu böyle. çok topiti bişey bu beeeee. maaşallah allah nazardan korusun balböceğini :-)))

Adsız dedi ki...

Bilgeciğim ve Burakcığım, böyle güzel bir yuvayı bu kadar tatlı bir bebekle taçlandırdığınız için ikinizi de tebrik ediyorum. Allah, Baharcığım'ın ömrü boyunca karşısına hep iyi insanlar çıkartsın ve dilerim ki güldüğü anlar ağladığı anlardan çok çok daha az olsun.O da sizin gibi başarılı, mutlu ve sağlıklı bir ömür geçirsin ve ikinizin tüm iyi ve güzel yönleri onda toplansın. Sizleri çok seviyorum.

Adsız dedi ki...

Cok sevgili Bilge ve Burak,
Resminden gordugumuz kadariyla seker bir prensesiniz olmus. Yaninizda olamasak da Bahar bebeciginize kavusmanin heyecan ve sevincini sizinle paylasiyoruz. Mutlu bir cift olarak devam eden hayatinizin mutlu bir aile olarak sureceginden eminiz.
Burak; senin yazdiklarini okuyup da duygulanmamak mumkun degil, Sizin kadar sevgi dolu anne-babanin kizi oldugu icin Bahar cok sansli.
Sizi ve Bahar'i opuyoruz.
Tebrikler, mutluluklar
Nihan ve Samer

Adsız dedi ki...

Asker ocağında bile olsam yeğenimi görürüm ben...
hoşgeldin Bahar bebek sen rahat rahat ağla büyü çakma bile olsa day muratcan senin rahatın ve huzurlu geleceğin için görev başında.
ben gelene kadar biraz büyü ama... :)

Jandarma Er Muratcan Kolçak

Kırıklar Jandarma Asayiş Komando Bölük Komutanlığı Buca/İzmir

Adsız dedi ki...

benim güzel bebeğim meleğim bütün iyilikler sen ve senin gibi tatlı bebeklerin çevresinde olsun huzurlu mutlu güzel bir hayat diliyorum sana ba -ba-an-ne

ela selin dedi ki...

Bahar bebek hosgeldin dünyaya!!! Hep mutlu ol, hep gülsün güzel yüzün....

Adsız dedi ki...

Bahar Bebek;
Aramıza hoşgeldin. Doğumunda biz senden binlerce km.uzakta idik, ancak büyük bir heyecanla bekledik gelişini. Şansın her zaman açık olsun, yüzünden gülücüklerin eksik olmasın derim. Sevgiyle kal.
"Dayıdede"'n