3 Temmuz 2009 Cuma

Kızımız havuza girdiiiii






Baharımızı en sonunda suya soktuk. Ersan dayısının evinde 5 dakikalık suyla ilk tanışma macerası oldukça keyifli geçti. Hani neredeyse bıraksak destek almadan yüzecekti. 6. ayı itibariyle tam 8 kilo ve 62 cm olan kızımız boy atmada değil ama kilo almada dünya rekoruna doğru gidiyor ! Artık eski agular yerini mamamama'lı ağız hareketlerine bıraktı. Bir de hangi yanağı görse hemen saldırıp emmek istiyor. Kızımız çook obur olacak :D
Artık uykuları uzamaya başladı. Geçenlerde toplam 7 saat aralıksız gece uykusu uyudu. Tabi biz buna alışık olmadığımız için 3 saatte bir kalkıp nefesini kontrol ettik.
Daha önce kızımın hiç büyümesini istemediğimi yazmıştım. Fakat şimdi büyüdükçe daha da tatlılaştığına şahit oluyorum. O yüzden bu kez de büyümesini istiyorum. Zaten doğa kanunları benim ne istediğime pek aldırmıyor :)
Kızımız katı gıdaya geçti. İlk önce sebze sonra da meyve püreleri. Doğal olarak kakası da kokmaya başladı. Bir de günde 2-3 kez kaka yapıyor artık. Gene de yemek konusunda bir şikayetimzi yok.
Evet bu blog girişi bol bol yemekten bahsettim ama ne yapayım benim ki pek tombiş bir kız oldu :)

* Havuzda fotoğraf değil video çektiğimizden bir ara onu da editleyip koyacağım.
İşte yeni fotoğraflarrrr. Hem 1 hafta sonra dayısını havuzundakiler hemde ilk annesiyle ve bnimle beraber girişi. Ama maalesef benimle videosu var fotoğrafı yok :)

2 yorum:

Dayıdede dedi ki...

Sevgili Bahar;
6 aylık oldun bile. Refleks davranışların azalmaya, anlamlı olanlar yoğunlaşmaya başlayınca daha bir ilgi odağı olmaya başladın bizlere. Seni İstanbul da oturmadığım için az görüyor; anneannen, baban ve annenin anlattıkları ile tanımaya çalışıyorum. Sağlıklı ve mutlu bir yaşam diliyorum sana.

ela selin dedi ki...

Baharcigim ne kadar cabuk büyüyürsun.
Duyduk havuz hikayeni. balik gibi yüzmüssün aferim sana.
Geldigimizde hep beraber yüzeriz tamam mi?