31 Mart 2009 Salı

Kızım gittikçe daha çok büyüyor...

Bilgisayarımın başına oturup da Bahar'ımızın geçmiş fotoğraf ve videolarına baktım da, zaman ne kadar çabuk ilerlemiş hiç farketmeden... 3,5 aylık olmak üzere ve her gün yeni bir huyunu keşfediyorum kızımın.Bu aralar bilinçli bakışlar başladı, artık herşeye daha bir manalı tepkiler veriyor,sevildiğini anlayınca gülüyor,biraz yüksek sesle konuşulunca ağlıyor ve oyunlar oynuyor.Sabahları da yatakta kendiliğinden uyanıp bizi de kahkalarıyla uyandırıyor.Bunu ilk keşfettiğim tarih 15 Mart Pazar sabahıydı;bir anda sabahın 730'unda kıkırdamalarına uyandık hanımefendinin ve sonra da fıkır fıkır hareketler başlıyor tabi.
Bir de bizim minik gündüz uykularını pek sevmiyor,sevdiği şeyler tabi ki anne memesi,banyo ve gezme... İnanır mısınız hırkasını giydiği anda dışarı çıkacağını anlıyor kuzu ve sabırsızlıkla bekliyor.Çıktığımız anda da hemen meraklı meraklı etrafa bakmaya başlıyor ve eve dönüş yolunda da oksijen fazlalığından dalıyor uykuya.Geçen hafta aldığımız kanguru da bu işimizi kolaylaştırdı.Bu dışarı çıkışlarımızdaki en büyük yol arkadaşımız da kuzen Deniz teyze tabi ki, Bahar onu çok seviyor,hep değişik şeyler yaptırıyor çünkü ona...

1 yorum:

anneanne dedi ki...

Sevgili minik kuşum,görmezsem içimde tütüyorsun..Her gün içim kıpır kıpır,heyecanla koşuyorum..Canımın içi minişim gerçekten çok büyümüşsün,şimdi Deniz teyzenin kucağında görünce daha iyi anladım.Bakışların anlamlı,duruşun canlı.Zaten doğduğun günden beri çok akıllısın.Giderek sen bizi,biz de seni keşfediyoruz..Her gün sanki yeni birşeyler öğreniyoruz birbirimizden.Biz seni çok seviyoruz,iyiki varsın.Allaha şükrediyorum ve sana çok çok güzel ,mutlu başarılı ömürler diliyorum sevgili ailenle...