11 Mayıs 2009 Pazartesi

İlk anneler günüm...













Bu aralar biraz tembellik ettim, blogu boşladım;ama en anlamlı günü atlamak elbette imkansızdı.
Annem;
Minişimi kucağıma aldığım günden itibaren senin paha biçilmez değerini daha bir anladım. Karşılıksız sevginin, fedakarlığın, ömür boyu sürecek bağlılığın ne demek olduğunu anladım. Her geçen gün sana olan sevgim bir çığ gibi büyümeye devam ediyor.Bundan önce seni üzdüğüm her an için binlerce kez özür dilerim güzel annem...
Sevgili kızım,
Bu ilk anneler günümde, pek birşeylerin farkında olmasan da sen, gözlerinin içine baktığım her an, aldığın her nefes bana verdiğin en büyük hediye olarak kalacak. Bu sene senin sayende ben de annelik duygusunu tattım;hayatımın sonuna kadar da devam edeceğim.Her geçen gün ne kadar büyüdüğünü şaşırarak izleyecek, her yaptığın harekette seninle gurur duyacağım.Bana en güzel duyguları yaşattığın için de hep teşekkür edeceğim minik kuzum...
Levent ve Özge'nin ailenin annelerine hediyesi olarak 10 Mayıs Pazar-dün- Fenerbahçe'ye ailece bruncha gittik,günü kutlanan annelerden biri olmuştum ben de artık. Bahar'dan büyük çocukları görünce bizimkinin o günlere nasıl geleceğini merak ettim, ama sanırım yıllar o kadar çabuk geçecek ki anlamayacağım bile; her dakikasının keyfini doya doya çıkarmak gerek...
Tüm annelerin günü kutlu olsun...

1 yorum:

anneanne dedi ki...

Sevgili güzel kızım,benim sizlerle yaşadığım duyguları şimdi sen yaşıyorsun...O ne hoş duygudur,insanın içini saran,sıcacık...Bazen coşkulu,sevinçli,bazen endişeli,ürkek,korkak.Ama hep azimli,mücadeleci,mükemmeliyetçi...Biz temelini oluşturmaya çalıştık,siz kendi gayret ve becerinizle mükemmel evlatlar oldunuz.Kendiniz gibi mükemmel evlatlar yetiştireceksiniz inşallah.Güzel kızım,ilk anneler gününü kutluyorum.Anneliğin tadını doya doya yaşa,sağlıkla,huzurla,aile bütünlüğü ile...