2 Kasım 2008 Pazar

En güzel duygu...

Annelik dünyanın en kutsal görevi... Şu geçen 7 aylık dönemde annemi, babamı daha iyi anladım ve haklarını ödeyemeyeceğimi daha iyi gördüm.Hele annemin...Çok rahat geçen bir 6 aylık hamilelik döneminin ardından sıkıntılar başladı az da olsa,hele 32. haftaya girdiğim şu günde son bir haftadır daha çabuk yorulmaya,biraz ağrılarla boğuşmaya başladım; ama biliyorum ki çok kısa bir süre sonra hayatımıza girecek olan küçük kızımız bütün sıkıntılarıma değecek ve dünyanın en güzel ve kutsal görevini bana bahşedecek; ben de kendimi şanslı hissedeceğim onun gibi bir kızım olduğu için...

1 yorum:

superkmen dedi ki...

Canlariiiimm.. Ay bi an cok korktum asagidaki fotoyu gorunce dogum gerceklesmis uzerinden o kadr zaman gecmis ve ben kacirmis olabilir miyim diye :)) Sapsallik iste..
Neyse sizin de o gunleri gormenize az kaldi insallah, saglikla, hayirlisiyla tamamina erdirsin Allah.. Dopak ablasi o zaman gelsin de bir oper minciklar Bahar bebisi nasilsa ;)
Cok opuyorum ikinizi de..

Ozlem Taskent